1-10- طرح نمایی پایان نامه 8 فصل دوم: ادبیات موضوعی تحقیق 2-1- مقدمه 10 2-2- فروش 10 2-2-1- انواع فروش 10 2-2-1-1- فروش مستقیم 10 2-2-1-2- فروش اتوماتیک 11 2-3- تجاری سازی 11 2-4- خرده فروشی 12 2-4-1- خرده فروشی فروشگاهی 12 2-4-1-1-… بیشتر »
آرشیو برای: "دی 1399"
2-2 تعریف مدیریت دانش 13 2-3 رویکردهای مختلف به مدیریت دانش 18 2-4 مدلهای مدیریت دانش 25 2-5 استراتژیهای مدیریت دانش 31 2-6 عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش 43 2-7 عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش چه ویژگی هایی دارند؟ 75 2-8- پیشینه… بیشتر »
1-11-1- قانون هدفمندی یارانه ها 7 1-11-2-الگوی مصرف(تابع تقاضا) 7 فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق 8 2-1-بخش اول:هدفمندی یارانه ها والگوی مصرف 9 2-1-1- مقدمه 9 2-1-2-تعریف یارانه و انواع آن 9 2-1-3-یارانه چیست؟ 9 2-1-4-انواع یارانه… بیشتر »
1-9- عملکرد………………………………………………………………………………………………………………………….. 11 فصل دوم : مبانی نظری پژوهش 1-2- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………13 2-2- مدیریت استراتژیک منابع انسانی ………………………………………………………………………………………….13 2-3- مفهوم سازی… بیشتر »
1-6- فرضیههای پژوهش ……………………… 11 1-7- روش پژوهش ………………………….. 12 1-7-1- نوع مطالعه و روش بررسی فرضیهها ……… 12 1-7-2- قلمرو پژوهش ………………………. 12 1-7-2-1- قلمرو موضوعی پژوهش……………….. 12 1-7-2-2- قلمرو مکانی پژوهش ……………….. 12 1-7-2-3- قلمرو… بیشتر »
1-1:مقدمه………………………………………………………………………………………………….. ……..1 1-2: بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………. .2 1-3: اهمیت و ضرورت انجام تحقیق…………………………………………………………………………… 4 1-4: اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………….. 5 1-4-1:هدف… بیشتر »
1-10-1 اعتماد به نفس بیش ازحد…………………………………………………………………………………..5 2-10-1 بورس اوراق بهادار……………………………………………………………………………………………6 11-1- اطلاعات مربوط به روش شناسی پژوهش ………………………………………………………………….6 1-11-1 شرح کامل روش تحقیق بر حسب هدف،… بیشتر »
2-1-7.مدل های مدیریت دانش.. 20 2-1-8.عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش.. 20 2-1-9-مفهوم کارایی.. 49 2-2 بخش دوم- پیشینه پژوهش.. 59 2-3 بخش سوم- الگوی مفهومی پژوهش.. 77 2-4. بخش چهارم -آشنایی با سازمان مورد بررسی.. 79 فصل سوم روش… بیشتر »
چکیده …………………………………………………………………………………………………………………… 1 فصل اول:کلیات پژوهش…………………………………………………………………………… 2 1-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………….. 2 1-2 بیان مسئله… بیشتر »
2-3- بازده سهام و اهمیت آن 18 2-4-عوامل درون سازمانی و برون سازمانی موثر بر بازده سهام 22 2-5-رابطه بین عوامل کلان اقتصادی و قیمت سهام 27 2-5-1- رابطه بین نرخ بهره و قیمت سهام 31 2-5-2-رابطه حجم پول و قیمت سهام 33 2-5-3- ارتباط واردات و… بیشتر »
2-1- فرهنگ سازمانی و عامل های پایه ای…………………………………………………………………………….12 2-1-1- استراتژی و فرهنگ سازمانی……………………………………………………………………………………..16 2-2- رفتار سازمانی……………………………………………………………………………………………………………..18… بیشتر »
2-4 . موسسات مالی ونقش آنها در اقتصاد…………………………………………………………………………………………. 25 2-5 . انواع موسسات مالی ………………………………………………………………………………………………………………. 27 2-6 . تعریف بانک وتاریخچه بانکداری……………………………………………………………………………………………… 29 2-7 . بانکداری… بیشتر »
8 فرضیات تحقیق 1-8 فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………10 2-8 فرضیات فرعی…………………………………………………………………………………………………………………….10 9- جامعه آماری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………11 10- قلمرو تحقیق 1-10 قلمرو موضوعی… بیشتر »
روش گردآوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………9 روش تجزیه و تحلیلهای آماری ……………………………………………………………………………….10 آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………10 آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………………..10 مدل مفهومی… بیشتر »
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………….. فصل اول: کلیات 3 1-1 . مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….. 3 1-2. تعریف مساله و بیان سوالهای اصلی پژوهش …………………………………………………………………… 5 1-3.… بیشتر »
۱-۹-۱-۴ پست الکترونیک………………………………………………………………………………………………….۱۲ ۱-۹-۱-۵ پاسخ دهنده های خودکار……………………………………………………………………………………..۱۲ ۱-۹-۱-۶ کاتالوگ های آنلاین……………………………………………………………………………………………..۱۲ ۱-۹-۱-۷ پورتال… بیشتر »
2-2- رفتار شهروندی سازمانی 14 2-2-1- تاریخچه و سیر تکاملی رفتار شهروندی سازمانی 14 2-2-2- مفهوم سازی رفتار شهروندی سازمانی 16 2-2-2- رویکردهای اصلی در تبیین رفتار شهروندی سازمانی 21 2-2-2-1- رفتار شهروندی سازمانی در قالب تمایز بین نقش و فرانقش… بیشتر »
1-7- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها………………. 12 1-7-1 تعریف مفهومی سرمایه اجتماعی………………….. 12 1-7-2 تعریف عملیاتی سرمایه اجتماعی…………………. 13 1-7-3- تعریف مفهومی سرمایه فکری……………………. 13 1-7-4 – تعریف عملیاتی سرمایه فکری………………….. 14 1-7- 5- تعریف… بیشتر »
1-4-1. هدف اصلی در این تحقیق به طور کلی به دنبال سنجش تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر وفاداری مشتریان (قصد استفاده مجدد و تبلیغات دهان به دهان) هستیم. 2-4-1. اهداف فرعی ارزیابی و شناسایی مهمترین ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی… بیشتر »
نحوه سنجش متغیرها ………………………………………………………………………………………………………… 11 فصل دوم: ادبیات تحقیق 2-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….. 12 2-2- ادبیات نظری تحقیق …………………………………………………………………………………………………………….. 13 2-2-1- نام… بیشتر »
4 1-2 اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………… 5 1-3 اهداف پزوهش………………………………………………………………………………………………. 5 1-3-1هدف کلی پژوهش…………………………………………………………………………………. 6 1-3-2 هداف… بیشتر »
2-4 ابعاد و مولفه های مستخرجه از بررسی ادبیات تحقیق.. 24 2-4-1 برند چیست؟.. 24 2-4-1-1 تعریف برند 25 2-4-1-2 مزایای برند 26 2-4-1-3 معایب برند 29 .. 29 .. 31 2-4-3-1 تفاوت بازارهای خدمات و محصولات 32 .. 34 2-4-4-1 رابطه برند با… بیشتر »
2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 10 2-2-کارراهه یا مسیر شغلی ………………………………………………………………………………………………………………. 10 2-2-1- مفهوم و تعریف کارراهه یا مسیر شغلی ……………………………………………………………………………………. 10 2- 2- 2- هدف گذاری کارراهه… بیشتر »
1-8-2 )متغیر وابسته ………………………………………………………………………………………………………………..12 1-8-3)متغیر تعدیل کننده…………………………………………………………………………………………………………. 13 ۱-9)جامعه آماری و قلمرو پژوهش…………………………………………………………………………………………… ..13 1-9-1)قلمرو… بیشتر »
فصل اول:کلیات تحقیق چکیده 1 1-1)مقدمه پژوهش 3 1-2)بیان مساله پژوهش 4 1-3)اهمیت و ضرورت پژوهش 7… بیشتر »
2-2- استرس شغلی……………………………… 15 2-2-1- مفهوم استرس…………………………… 16 2-2-2- تعاریف استرس………………………….. 19 2-2-3- تعریف استرس شغلی………………………. 19 2-2-4- عوامل ایجاد کننده استرس شغلی……………. 22 2-2-5- عوامل استرسزای برون سازمانی……………. 24 2-2-5-1-… بیشتر »
1-11- خلاصه فصول بعدی. 14 فصل دوم: 2-1- مقدمه. 16 2-2- استقرار دولت الکترونیک. 17 2-3-دولت الکترونیک، مفاهیم و اهمیت آن. 19 2-4-ضرورت وجود دولت الکترونیک. 21 2-5- کارکردهای دولت الکترونیک. 26 2-5-1-دولت با شهروندان (G2C). 26… بیشتر »
1-8-2 وابسته………………………………………………………………………………………………………………………………………….10 1-8-3 نامربوط یا ناخواسته …………………………………………………………………………………………………………………..10 1- 9 قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….10 1-9-1 قلمرو موضوعی… بیشتر »
2-1مقدمه: 22 2-1 بخش اول: آموزش 23 2-1-1 تاریخچه آموزش ضمن خدمت: 23 2-1-2 آموزش ضمن خدمت در ایران: 25 2-1-3 تعریف آموزش: 25 2-1-4 مفهوم آموزش ضمن خدمت: 26 2-1-5 اهداف آموزش ضمن خدمت: 29 2-1-6 آموزش در سازمانها: 30 2-1-7 اصول آموزش… بیشتر »
1-9)روشهای گردآوری اطلاعات 9 1-10) قلمرو تحقیق 9 1-10-1) قلمروموضوعی 9 1-10-2) قلمرو زمانی تحقیق 9 1-10-3) قلمرو مکانی تحقیق 9 1-11) تعاریف عملیاتی 9 فصل دوم: ادبیات تحقیق 2-1) مقدمه 12 2-2)هوش عاطفی 12 2-2-1) ریشههای تاریخی… بیشتر »
مقدمه 12 2-1- پیشینه پژوهش 13 2-1-1-پیشینه پژوهش در جهان 13 2-1-2- پیشینه پژوهش در ایران 16 2-2- مبانی نظری تحقیق 18 2-2-1 بازارگرایی 18 2-2-2- دیدگاه های بازارگرایی 21 2-2-2-1- دیدگاه کهلی و جاورسکی 21 2-2-2-2- دیدگاه نارور و اسلاتر 23… بیشتر »
3-5-2-2- پیش آزمون مواد و پیامها. 31 4-5-2-2- مداخله. 31 5-5-2-2- ارزشیابی. 32 6-2-2- بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت. 34 7-2-2- گامهای یک برنامه بازاریابی اجتماعی (Birkinshaw M . 1993) 34 7-2-2- محدودیتهای برنامههای بازاریابی اجتماعی… بیشتر »
2-2- ماهیت و مفهوم کیفیت ……………………………………………………………………………………………….. 15 2-3-مفهوم کیفیت خدمات …………………………………………………………………………………………………. 16 2-4- تعریف کیفیت خدمات ………………………………………………………………………………………………. 17 2-5-ویژگیهای اصلی خدمات… بیشتر »
1ـ8. تعریف نظری واژگان تحقیق. 9 1ـ9. تعریف عملیاتی واژگان تحقیق. 10 1ـ10. قلمرو تحقیق. 11 1ـ10ـ1. قلمرو مکانی تحقیق. 11 1ـ10ـ2. قلمرو زمانی تحقیق. 11 فصل دوم مقدمه. 13 بخش اول: سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) 14 2ـ1ـ1. عصر اطلاعات. 14… بیشتر »
1-7-2) تعاریف عملیاتی 9 1-8)قلمرو زمانی تحقیق 9 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق 2-1-1)مقدمه 11 2-1-2)ضرورت و اهمیت توانمندسازی 11 2-1-3)تعاریف توانمندسازی نیروی انسانی 12 2-1-3-1)توانمندسازی به عنوان تفویض اختیار 12 2-1-3-2)توانمندسازی به… بیشتر »
2-1-8 نتایج اجرای برنامه های کیفیت زندگی کاری 26 2-1-9 تعادل بین کاروزندگی 27 2-1-10 استراتژی های بهبود کیفیت زندگی کاری 27 2-1-11 مشارکت ، اساس ( جوهره ) کیفیت زندگی کاری 31 2-1-12 مشارکت توامان مدیران وکارکنان ونقش آن درکیفیت زندگی کاری 33… بیشتر »
قلمرو مکانی تحقیق——————————– 10 قلمرو زمانی تحقیق——————————– 10 قلمرو موضوعی تحقیق——————————- 11 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها—————— 11 تعاریف مفهومی متغیرها—————————- 11 تعاریف عملیاتی متغیرها————————— 12 فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق… بیشتر »
1-10-تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها- 7 1-11- 1)تعاریف نظری- 7 1-11-2) تعاریف عملیاتی واژه ها- 7 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق 2-1-مفهوم پدیده بی تفاوتی :- 10 2-2- نمادها، مظاهر و نشانه های بی تفاوتی سازمانی:- 11 2-3-عوامل و دلایل بی تفاوتی… بیشتر »
2-2 دانش ذهنی 15 2-3 مجموعه مورد بررسی 20 2-3-1 اندازه مجموعه مورد بررسی 23 2-3-2 ساختار و تنوع مجموعه مورد بررسی 24 2-4 ویژگیهای محصول 26 2-4-1 مدلهای ویژگی محصول 30 2-4-1-1 مدل هرزبرگ 30 2-4-1-2 مدل سولیمان 31 2-4-1-3 مدل زِهنگ و… بیشتر »
1- 5 : فرضیههای تحقیق. 7 1-5-1: فرضیه اصلی. 7 1-5-2: فرضیات فرعی. 7 1-6 : قلمروهای تحقیق . 8 1-7: مدل مفهومی تحقیق. 8 1-8: تعاریف. 10 1-8-1 :تعاریف مفهومی . 10 1-8-2:تعاریف عملیاتی. 12 فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق… بیشتر »
2-1-4 تعریف سبک رهبری. 18 2-1-4-1 انواع سبک های رهبری. 19 2-1-4-2 سیر تکامل سبک رهبری تحولگرا و رهبری تعاملگرا 22 2-1-5 دیدگاههای مختلف رهبری تحولگرا. 23 2-1-5-1 نظریه رهبری تحولگرا برنز. 23 2-1-5- 2 نظریه رهبری تحولگرا بنیس و نانوس. 24… بیشتر »
2-4- فرآیند سرمایه گذاری ریسک پذیر 30 2-5- شاخصه های اصلی سرمایه گذاری ریسک پذیر 32 2-6- فرصت های فرارو بازار سرمایه گذاری ریسک پذیر 36 2-7- ضرورت ایجاد صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر 37 2-8 – پیشینه تحقیق 39 2-8-1- پیشینه خارجی 39 2-8-2-… بیشتر »
2-4 روش های اندازه گیری رضایت مشتری. 18 2-5 مدل های اندازه گیری رضایت مشتری. 19 2-5-1 مدل کانو. 19 2-5-2 مدل فورنل. 20 2-5-3 مدل اسکمپر. 22 2-5-4 مدل سرکوال. 22 2-6 شاخص رضایت مشتری. 24 2-6-1 شاخص ملی رضایت مشتری امریکا(ACSI). 25 2-6-2… بیشتر »
2-4شفافیت اطلاعاتی وکارآیی بازاراوراق بهادار 19 2-5 شفافیت اطلاعاتی ومسئولیت اجتماعی 19 2-6 حاکمیت شرکتی 20 2-7 کارایی بازاراوراق بهادار 22 2-8 مسئولیت اجتماعی 23 2-9 تبیین مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت ها 23 2-10 ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت ها… بیشتر »
1-3-2 اهداف فرعی……………………………………………………………………………………………………………………………… 5 1-4 فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………. 6 1-4-1 فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 6 1-4-2 فرضیه های… بیشتر »
روش و ابزار گرد آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………. 9 1-8-1 مطالعات کتابخانه ای …………………………………………………………………………… 10 1-8-2 تحقیقات میدانی …………………………………………………………………………………. 10 ساختار کلی پایان نامه ………………………………………………………………………………………….. 11… بیشتر »
قلمرو مکانی………………………………………………………………………………. 9 قلمرو زمانی………………………………………………………………………………. 9 تعریف واژگان کلیدی تحقیق………………………………………………………. 9 تعریف عملیاتی تحقیق……………………………………………………………….11 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق……………………………………………………………….… بیشتر »
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه 9 2-1- بخش اول : فرهنگ کیفیت محور 10 2-1-1- تعریف فرهنگ کیفیت محوری: 10 2-1-1-1- چرا فرهنگ کیفیت مهم است 10 2-1-1-2- ایجاد فرهنگ کیفیت 10 2-1-2- مدل سه بخشی فرهنگ کیفیت محوری 11 2-1-3- ایجاد نگرش مثبت… بیشتر »
متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………8 مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………………9 قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….9 1-9-1- قلمرومکانی تحقیق………………………………………………………………………………………………………9 1-9-2-… بیشتر »
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 20 1-4- اهداف اساسی تحقیق 21 1-5- فرضیههای تحقیق 21 1-6تعریف واژگان عملیاتی: 22 1-1-6فن آوری اطلاعات 22 2-1-6 یادگیری سازمانی 22 3-1-6قابلیتهای متمایز فنی 23 4-1-6 عملکرد ادراک شده 23 1-7… بیشتر »
1-2-6 یادگیری سازمانی.. 9 1-3-6قابلیتهای متمایز فنی.. 9 1-4-6 عملکرد ادراک شده.. 9 1-7 مباحث فصول آینده 9 2- فصل دوم ………………………………………………………………………………………………………………………….24 2-1- مقدمه 12 2-2- شرکتهای کوچک و متوسط 12 2-2-1 تعریف شرکتهای… بیشتر »
2-6- بازار گل و گیاهان زینتی در ایران……………………………….. 18 2-7- حمل و نقل گل و گیاهان زینتی…………………………………………… 20 2-8- تحلیل پروسه بازار رسانی گل و گیاه…………………………….. 20 2-8-1- رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با بازار گل و گیاه 21 2-8-2- چالش ها و… بیشتر »
1-9 روش شناسی.. 8 1-9-1 روش تحقیق.. 8 1-9-2 روش گرداوری داده. 8 1-9-3 جامعه اماری و روش نمونه گیری. 8 1-9-4 روش تجزیه و تحلیل داده. 8 1-10 ساختار پژوهش… 9 1-11 تعریف عملیاتی واژگان تخصصی.. 9 1-12 جمع بندی فصل. 10 .. 11 2-1 مقدمه.… بیشتر »
تعریف دیگری که می توان برای گرایش های احساسی سرمایه گذاران بیان نمود عبارت است از حاشیه میزان خوش بینی و بد بینی سهامداران نسبت به یک سهام(kim & Ha,2010). روش های اندازه گیری گرایش های احساسی سرمایه گذاران را می توان به سه دسته تقسیم کرد :اولین… بیشتر »
مفاهیم و واژگان تحقیق ……………………………………………………………………………………………………. فصل دوم- مروری بر ادبیات تحقیق 2-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2 منابع مالی و دولتی ورزش …………………………………………………………………………………………………….. 2-3 سایر منابع تامین… بیشتر »
5. فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2 6. روش شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………… 3 6. 1. نوع پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3 6. 2. ابزار و شیوه گردآوری… بیشتر »
1-4-1 هدف کلی ……………………………………………………………………………………………. 6 1-4-2 اهداف فرعی ……………………………………………………………………………………. 6 1-5 سؤالات پژوهش …………………………………………….. 6 1-5-1 سوال اصلی ………………………… 6 1-5-2 سوالات فرعی ……………………… 7 1-6 فرضیات پژوهش ………….. 7 1-7 مدل… بیشتر »
2-6) نظریه های شخصیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………22 بخش دوم : مدل پنج عاملی شخصیت Big-5 2-7) پیدایش مدل پنج عاملی در ساخت شخصیت و تحلیل آن………………………………………………………………………………………………..26 2-8) مروری بر… بیشتر »
2-6 زمان و تصمیمگیری……………………………………………………………………… 30 2-7 گامهای تصمیم …………………………………………………………………………. 31 2-8 نظامهای پشتیبانی تصمیمگیری………………………………………………………….. 33 2-9 تصمیمگیری مدیر……………………………………………………………………….. 36 2-10 تئوری های تصمیم… بیشتر »
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق بخش اول: تصمیمگیری استراتژیک 13 مقدمه 13 2-1-1 تعریف تصمیم 13 2-1-2 تعریف تصمیمگیری 14 2-1-3 ماهیت تصمیمگیری 14 2-1-4 طبقهبندی تصمیمات 16 2-1-5 تصمیمات برنامهریزی شده و برنامهریزی نشده 17 2-1-6… بیشتر »
2-1-6 انواع حل مسئله خرید.. 37 2-2 قصد خرید:.. 38 2-2-1 رابطه میان قصد خرید با رفتار خرید.. 41 2-2-2 اهمیت اطلاعات مربوط به قصد خرید برای مدیران بازاریابی 43 2-2-3 نحوه اندازهگیری قصد خرید:.. 43 2-3 برند، ارزش ویژه برند و مدلهای سنجش ارزش… بیشتر »
2-2-1 منابع تامین مالی کوتاه مدت 12 2-2-1-1 منابع اصلی تامین مالی کوتاه مدت 13 2-2-1-1-1 اعتبار تجاری 13 2-2-1-1-2 وام بانکی 14 2-2-1-1-3 وامهای فصلی 14 2-2-1-1-4 تامین مالی مقدماتی 15 2-2-1-1-5 نرخ بهره وامهای بانکی 15 2-2-1-1-5-1 نرخ… بیشتر »
1-7-1-1بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………………………………..8 1-7-1-2 تحلیل وضعیت…………………………………………………………………………………………………….8 1-7-2 تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………………………………………8 1-7-2-1 بانکداری… بیشتر »
1-12- تعریف واژگان کلیدی ………………… 10 2- فصل دوم : مبانینظری و پژوهشی ………………. 13 2-1 مقدمه ……………………………… 14 2-2- تعریف تصمیم گیری……………………. 14 2-3- ماهیت و اهداف تصمیم گیری…………….. 14 2-4- مراحل فرآیند تصمیم گیری……………… 15 2-5- فرایند منطقی حل… بیشتر »
1-9-روش گردآوری اطلاعات.. 8 1-10-جنبه جدید بودن و نوآوری طرح 9 1-11-تعریف واژگان.. 9 2-1-مقدمه.. 12 2-2-قسمت اول: مروری بر ادبیات استراتژی مدیریت استعداد 12 2-2-1-روند پیدایش استراتژی مدیریت استعداد.. 13 2-2-2-مفهوم استعداد.. 15… بیشتر »
2-8-3 نظریه گیدنز. 25 2-8-4 نظریه کاستلز. 27 2-9هویت سازمانی: 29 2-10هویت سازمانی به عنوان یک ابزار استراتژیک 30 2-11الگوها و نظریه های هویت سازمانی 32 2-11-1دیدگاه فوته:. 32 2-11-2دیدگاه لی:. 33 2-11-3 دیدگاه هال، اشنایدر و نیگرن:. 33… بیشتر »
کیفیت زندگی کاری : 9 تعهد سازمانی: 9 فصل دوم(ادبیات تحقیق) : 10 چارچوب نظری تحقیق: 11 ▪ تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی 12 تعهد سازمانی چیست؟ 13 1- تعهدعاطفی : 13 پیش شرطهای تعهد عاطفی : 13 2- تعهد هنجاری یا تکلیفی 14 پیش شرطهای تعهد… بیشتر »
1-7-ساختار تحقیق 14 2-1- مقدمه 15 2-2 کیفیت زندگی کاری 16 2-3 تاریخچه کیفیت زندگی کاری 19 2-4 برنامههای کیفیت زندگی کاری 20 2-5 اهداف برنامههای کیفیت زندگی کاری 21 2-6-موانع برنامههای کیفیت زندگی کاری 22 2-7- استراتژی و… بیشتر »
1-7- مدل تحقیق 6 1-8- روش تحقیق 7 1-8-1- نوع تحقیق 8 1-8-2- ابزارها و شیوه گردآوری اطلاعات 8 1-9- قلمرو تحقیق 8 1-10- جامعه و نمونه آماری 8 1-11- شیوه تجزیه و تحلیل دادهها 9 1-12- متغیّرهای تحقیق و تعریف عملیاتی آنها 9 1-13- ساختار… بیشتر »
4 1-2. شرح و بیان مسأله پژوهش ………………………………………………………………………………………………………… 4 1-3. ضرورت و اهمیت انجام پژوهش …………………………………………………………………………………………………. 5 1-4. سوال های تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………….. 7… بیشتر »
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….18 بخش اول………………………………………………………………………………………………………………………………19 عنوان صفحه… بیشتر »
1-4-2) سرمایه طبیعی 18 2-4-2) سرمایهفیزیکی 18 3-4-2) سرمایه انسانی 18 4-4-2)سرمایه فرهنگی 19 5-4-2) سرمایه مادی یا اقتصادی 19 6-4-2) سرمایه نمادین 19 7-4-2)سرمایه اجتماعی 20 8-4-2) سرمایه فکری 20 5-2 )تعاریف سرمایه اجتماعی 21 6-2)… بیشتر »
آیا بین شاخص تورم و شاخص بارده سهام ارتباط معنادار وجود دارد؟ آیا بین رشد تولید ناخالص داخلی واقعی و بازده سهام ارتباط معناداری وجود دارد؟ آیا بین درجه باز بودن اقتصاد و بازده سهام ارتباط معناداری وجود دارد؟ تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش شاخص… بیشتر »
2-2-3. جنبه های خویشتن شناسی.. 20 2-2-4.خویشتن شناسی در عرصه مدیریت.. 21 2-2-5. خویشتنشناسی در روانشناسی انسان گرایانه.. 24 2-2-6. مراحل خویشتن شناسی.. 26 2-2-7. مراحل خویشتنشناسی از منظر روانشناسی رشد.. 26 2-2-8. راههای پرورش خویشتنشناسی..… بیشتر »
1-11) مدل مفهومی…………………………….. 13 1-12) تعاریف مفهومی متغیرها…………………… 13 فصل دوم……………………………………. 17 بخش اول ـ سرمایه اجتماعی…………………….. 18 2-1) مقدمه…………………………………. 18 2-2) ریشه شناسی سرمایه اجتماعی……………….. 19 2-2-1) سرمایه…………………………… 19… بیشتر »
فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش 4 1-2-اهمیت وضرورت پژوهش 6 1-3-پیشینه تحقیق 8 1-4-خلاصه چارچوب نظری تحقیق 8 1-5-اهداف تحقیق 9 1-6-سوالات… بیشتر »
2-1-4- اخلاق حرفه ای : 18 2-1-6-رویکردهای نظری اخلاقیات در سازمان: 21 2-1-6-1-نظریه فضای اخلاقی ویکتور و کالن 21 2-1-6-1-1-فضای اخلاقی ابزاری 22 2-1-6-1-2-فضای اخلاقی توجه 23 2-1-6-1-3-فضای اخلاقی استقلال 23 2-1-6-1-4-فضای اخلاقی قوانین… بیشتر »
از مهمترین دلایلی که اهمیت بررسی و مطالعه تعهد سازمانی را نمایان میسازد، این است که سازمانهایی با اعضایی در سطوح بالای تعهد سازمانی، معمولا از عملکرد بالاتر، غیبت و تاخیر کمتری از سوی کارکنان خود برخوردارند و در موارد بسیار، سازمانها به افرادی نیاز… بیشتر »
2-1-1) تاریخچه کیفیت زندگی کاری 17 2-1-2) مفهوم و تعاریف کیفیت زندگی کاری 18 2-1-3) مولفه ها و برنامه های کیفیت زندگی کاری 22 2-1-4) دیدگاه های مدیریتی کیفیت زندگی کاری 27 2-1-5) چالش های علمی در مورد کیفیت زندگی کاری 29 2-1-6) عوامل موثر در… بیشتر »
2-2. تعریف واژگان کلیدی 12 2-2-1. بازده سرمایه گذاری 12 2-2-2. بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار 13 2-2-3. محاسبه بازدهی تاریخی 14 گیری بازدهی 15 2-2-5. مفاهیم ارزش 16 2-2-5-1. ارزش اسمی 16 2-2-5-2. ارزش دفتری 17 2-2-5-3. ارزش… بیشتر »
فصل دوم :ادبیات وپیشینه تحقیق بخش اول :مدیریت دانش 2-1-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………….10 2-1-2 مبانی نظری تحقیق ………………………………………………………………………………………………..10 2-1-2-1 نظریه تعادلات سه جزئی… بیشتر »
فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش 4 1-2-اهمیت وضرورت پژوهش 8 1-3-پیشینه تحقیق 8 1-4-خلاصه چارچوب نظری تحقیق 10 1-5-اهداف تحقیق 10 1-6-سوالات… بیشتر »
2-2. تولید گل و گیاهان زینتی.. 17 2-3. اهمیت تولید گل و گیاهان زینتی در کشور.. 19 2-4. برنامه ها و اهداف کلی تولید گل و گیاهان زینتی وزارت جهاد کشاورزی –معاونت باغبانی.. 20 2-5. ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی.. 21 2-6. گل ، جایگزین مناسب برای نفت..… بیشتر »
1-5-1- قلمرومکانی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..11 1-5-2- قلمروزمانی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………11 1-5-3- قلمروموضوعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………11 تعاریف واژه ها(متغییرهای… بیشتر »
2-2-3) اصول عدالت سازمانی 20 2-2-4) ابعاد عدالت سازمانی 23 2-2-4-1) عدالت توزیعی 23 2-2-4-1-1) اصول عدالت توزیعی 24 2-2-4-2) عدالت رویه ای 29 2-2-4-2-1)اصول عدالت رویه ای 31 2-2-4-3) عدالت مراوده ای 31 2-2-5) طبقه بندی گرینبرگ از عدالت… بیشتر »
3-7-1- مکان تحقیق ……………………………………………………………………………………………………..7 1-8- روشهای مورد نظر برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیهها………………………………………7 1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی طرح ……………………………………………………………………..7 فصل دوم: ادبیات تحقیق بخش یک:… بیشتر »
فصل اول کلیات پژوهش …………………………………………………………………………………. 9 1-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………… 10 1-2 بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………….. 10 1-3 اهمیت و ضرورت… بیشتر »
۲-۱-۳- پیامدها ونتایج بالقوه رفتارشهروندی. ۱۹ ۲-۱-۴- ابعاد رفتار شهروندی سازمانی ۲۰ ۲-۱-۵- انواع رفتار شهروندی در سازمان از دید گراهام. ۲۲ ۲-۱- ۶- مدل رفتارهای شهروندی پادساکف ۲۴ ۲-۱-۷ – رابطه میان هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی ۲۵ بخش… بیشتر »
4-3-2 اهرم مالی و ارزش گذاری شرکت ها 20 5-3-2مفهوم ساختار سرمایه 21 6-3-2عوامل مؤثر بر ساختار سرمایه 22 7-3-2عوامل داخلی مؤثر بر ساختار سرمایه 24 8-3-2عوامل خارجی مؤثر بر ساختار سرمایه 26 9-3-2ضرورت توجه به پارامترهای داخلی 28 10-3-2… بیشتر »
چارچوب نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………………8 قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….9 تعریف واژه ها……………………………………………………………………………………………………………….9 جمع بندی فصل……………………………………………………………………………………………………………10 فصل دوم: ادبیات… بیشتر »
1-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2 1-2 بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3 1-3 ضرورت و اهمیت انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… بیشتر »
1-14) مفاهیم و وازگان تخصصی طرح: 17 تصمیم گیری چندشاخصه: 17 کارایی : .18 بهره وری : 19 1-14-4)Topsis : 19 اعتبار مدل : 19 1-15) مراحل انجام تحقیق: 21 :…………………………………………………………………………………………………………………23 2-1) مقدمه: 24 2-2) مدیریت منابع… بیشتر »
2-1-3 تعاریف نظارت و کنترل………………………………………………………………………………11 2-1-4 انواع دیدگاه های طرح ریزی سیستم کنترل……………………………………………………13 2-1-5 تفاوت نظارت وکنترل………………………………………………………………………………..14 2-1-6 اهمیت نظارت و کنترل……………………………………………………………………………….14… بیشتر »
۲-۶-۱- هزینه و مکان 26 ۲-۶-۲-عوامل مهم در پیادهسازی 26 ۲-۷-اهداف CRM 28 ۲-۸-مزایایCRM 32 ۲-۹- ارائه یک مدل مقدماتی CRM 36 10-2- راهبُردهای برقراری روابط با مشتریان 39 ۲-۱۱- چارچوبی برای ارزیابی میزان مشتری مداری 40 ۲-۱۲-… بیشتر »
1-6-3 جامعه و نمونه آماری ………………… 7 1-6-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها ………….. 7 1-7 تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها…………… 8 1-7-1 متغیر های توضیح دهنده منتخب برای ظرفیت جذب دانش …………… 8 1-7-2 متغیر ظرفیت جذب دانش………………………………… 9… بیشتر »
1-7 تعریف مفاهیم و اصطلاحات.. 12 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق.. 15 بخش اول: ماهیت خدمات.. 16 2-1 مقدمه.. 16 2-2 ماهیت خدمات.. 17 2-3 تعریف خدمات.. 18 2-4 طبقهبندی خدمات.. 19 2-5 رابطه با مشتری در سازمانهای خدماتی.. 20 2-6 مفهوم جدید… بیشتر »
1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان مسئله 1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق 4 6 1-4- اهداف تحقیق 7 1-5- فرضیات تحقیق 7 1-6-مدل مفهومی تحقیق 7 1-7- متغیر های تحقیق 8 1-8-… بیشتر »
2-2-2 نظریه مزیت مطلق.. 15 2-2-3 نظریه مزیت نسبی.. 16 2-2-4 نظریه هزینه فرصت.. 18 2-2-5 نظریه مزیت نسبی هکشر و اوهلین.. 19 2-2-6 آزمون تجربی لئونتیف.. 19 2-3 پیدایش نظریههای جدید.. 20 2-3-1 نظریه تشابه کشورها.. 20 2-3-2 نظریه چرخه زندگی… بیشتر »
1-7-10-تعریف عملیاتی موانع ادراکی.. 9 1-7-11-تعریف مفهومی موانع ساختاری.. 9 1-7-12-تعریف عملیاتی موانع ساختاری.. 9 1-7-13- تعریف مفهومی موانع عملیاتی.. 10 1-7-14-تعریف عملیاتی موانع عملیاتی.. 10 .. 11 2-1- مقدمه.. 12 2-2-مدیریت استراتژیک… بیشتر »
5- تفریح و سرگرمی عامل تفریح و سرگرمی دربرگیرنده مواردی از قبیل وجود برنامه ها و تسهیلاتی برای کودکان، استخر شنا، خدمات ورزشی و مراکز تفریحی، فضای سبز و دیگر تسهیلات و خدماتی است که اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم می سازد، می باشد ( Dube &… بیشتر »