فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱
فصل اول: مقدمه و معرفی
۱-۱٫ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳
۱-۲٫ بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵
۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۴٫ اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹
۱-۴-۱٫ هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹
۱-۴-۲٫ اهداف اختصاصی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹
۱-۵٫ سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۶٫ قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۷٫ محدودیت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۸٫ تعریف واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………………………۱۱
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
۲-۱٫ بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
۲-۲٫ بازایابی ورزشی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶
۲-۳٫ حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷
۲-۴٫ مزایا و اشکالات حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰
۲-۵٫ حمایت مالی در ورزش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۱
۲-۶٫ فاکتورهای کمک کننده به رشد بالای هزینه های صرف شده در حمایت های مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳
۲-۷٫ اهداف حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۴
۲-۸٫ ارزیابی حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸
۲-۹٫ حمایت مالی با تبلیغات متفاوت است………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰
۲-۱۰٫ تمایز حمایت مالی از مراودات ترویجی دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۱۱٫ تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی و مراوداتی دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۲
۲-۱۲٫ فروش حضوری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۲-۱۳٫ پیشبرد فروش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۲-۱۴٫ تصویر و بازاریابی هیجانی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۵
۲-۱۵٫ رسانه های گروهی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۶٫ پوشش رسانه ای و در هم ریختگی حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۷٫ علامت های تجاری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۱۸٫ مروری بر پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۰
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱٫ روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵
۳-۲٫ جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵
۳-۳٫ روش اجرای کار………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶
۳-۴٫ ابزار پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶
۳-۵٫ ساختار پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶
۳-۶٫ روایی و پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۳-۷٫ روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۳-۸٫ تعاریف عملیاتی واژه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
فصل چهارم: یافته های تحقیق
۴-۱٫ یافته های توصیفی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۴-۱-۱٫ توصیف وضعیت سنی گروه مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۴-۱-۲٫ توصیف جنسیت گروه مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۱
۴-۱-۳٫ توصیف وضعیت تحصیلیات گروه مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۲
۴-۱-۴٫ توصیف وضعیت سازمان نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۳
۴-۱-۵٫ توصیف وضعیت تمایل به حمایت در حوزه های مختلف ورزشی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۴
۴-۱-۶٫ توصیف وضعیت تمایل به حمایت در بخش های مختلف ورزشی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۵
۴-۱-۷٫ توصیف وضعیت گستره فعالیت های سازمان مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۴-۱-۸٫ توصیف وضعیت سازمان های مورد مطالعه بر حسب تعداد کارکنان………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱٫ خلاصه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۸
۵-۲٫ بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
۵-۳٫ پیشنهادات برخاسته از تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۴
۵-۴٫ پیشنهادات برای تحقیقات آینده………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۵
منابع
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۷
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۰
پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۹
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۴-۱٫ توصیف وضعیت سنی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۰
جدول۴-۲٫ توصیف تحصیلات نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲
جدول ۴-۳٫ توصیف وضعیت سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳
جدول ۴-۴٫ توصیف وضعیت تمایل به حمایت………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴
جدول ۴-۵٫ توصیف وضعیت حمایت در بخش های مختلف………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵
جدول ۴-۶٫ توصیف وضعیت گستره فعالیت سازمان ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۶
جدول ۴-۷٫ توصیف وضعیت تعداد کارکنان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
جدول ۴-۸٫ سوال اول تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸
جدول ۴-۹٫ سوال دوم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۰
جدول ۴-۱۰٫ سوال سوم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۱
جدول ۴-۱۱٫ سوال چهارم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
جدول ۴-۱۲٫ سوال پنجم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۳
جدول ۴-۱۳٫ سوال ششم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۴
جدول ۴-۱۴٫ سوال هفتم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۵
جدول ۴-۱۵٫ سوال هشتم تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۶